Skocz do zawartości
Aby w pełni korzystać z forum musisz zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj. Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz ticketa na naszym discordzie.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Skarga na Support Czolgus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick z serwera: BlackTeea
Nick osoby oskarżonej: Czolgus
Powód napisania skargi: Złe podejście administratora w raporcie
Godzina zdarzenia:  18:45
Dokładna data zdarzenia: 01.06.2023
Opis sytuacji: 
No to sytuacja wyglądała następujaco. Jezdzilem sobie po Los Santos nagle dostalem networka i wpadlem do wody napisalem raporta no i nikt nie zdazyl przyjac bo wywalilo mi MTA wszedlem na serwer oraz po wejsciu automatycznie mialem BW napisalem raporta przyjal go administrator o nicku Czolgus przeteleportowal mnie podniosl opisalem mu cala sytuacje z wywaleniem MTA itp i otrzymalem od niego zdanie takie jak ''nie tepamy na zyczenie''. Czyli nie wytepujecie z dna wody na zyczenie? Nie teleportujecie pojazdow które mi odebrano poprzez błąd serwerowy? Administrator po uleczeniu mnie z automatu przeteleportował się do swojego pojazdu i zszedł z duty administracyjnego. Po czym zawołałem Administratora o nicku Kviatkovsky Co widnieje na ss zamieszczonym poniżej. Opisałem mu cała sytuacje z administratorem o nicku Czolgus no i powiedzial ze mam to z nim zalatwic. A wiec przeteleportowal sie on do mnie opisalem mi poraz kolejny sytuacje i otrzymalem ta sama odpowiedz co wczesniej. A mianowicie ''nie tepamy''. Ja rozumiem jak by przyszedł zapytal o dowody na ta sytuacje i dopiero wtedy myslal nad jakim kolwiek wytepywaniem pojazdow ale nic takiego nie padło z jego ust. I generalnie to jest nie pojęte ze za pierwszym razem mnie nie przeteleportowal na lond tylko zostawil mnie na dnie wody i musialem specjalnie wolac administratora o nicku Kviatkovsky aby mi pomogł. Nastepnie juz bardzo podirytowany zaistniala sytuacja powiedzialem do niego ''dobra spierdalaj'' i otrzymalem mute na 24 godziny. Nie mówie ze był on nie słuszny bo był sluszny jak najbardziej lecz jego zachowanie tez bylo nie na miejscu i mam nardzieje ze administrator o nicku Kopacka rozpatrzy moja skarge pozytywnie bo taka sytuacja jak ta nie powinna miec wogole miejsca.
Dowody:
 image.png.81beb8df57c644607179576d360bfba3.png
image.png.80ce52a68364478b0cf6a969c6b02a15.png
Coś od siebie: Oczekuje na pozytywne rozpatrzenie mojej skargi.

Opublikowano

Witam ja dostałem informacje od wyższej rangi(Administratora) ze nie tepamy aut jak dostajesz networka przyszedlem na twojego reporta i cie nie było to było wiadome ze auto będzie w przecho więc mogłeś sie zrespic na spawn  a co do reporta mogłeś napisac co chcesz a nie help. O to moje zdanie

Opublikowano

Logiczne jest to że jeżeli dostałeś Network i twoje auto wpadło do wody zostanie ono wytepane do przecho po jakimś któtkim czasie.
Co do sytuacji ''NETWORT TROUBLE'' to dostałeś tylko ty bo było ponad 180 osób na serwerze i wszystko dobrze działało.
Zasada zawsze była i będzie że nie tepamy na życzenie.

  • kopacka zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...